Lite egentid kanske?

Martin och alla flickor är på en liten minitripp och har lämat mig själv här hemma med min väntan på semester. Och tid. Massor av tid.

Ingen att hålla ordning på, ingen att plocka efter, inga tider att passa. Lovis tyckte igår att jag skulle städa medan de var borta (skitunge!) men jag tänker inte göra det.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att dra till skogen och letade kantareller (som knappt fanns) och gick njutande runt i skogen ett par timmar.

Nu har jag, med datorn som sällskap, ätit en matlåda. Ingen tid vid spisen således utom att jag provstekte några kantareller.

Kanske ska ta den där långa, lyxiga stunden i badrummet? Med öppen dörr och bra musik?

JA! Så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0