Mysterier i livet

När vi vaknade på hotellrummet i morse insåg vi att de där tequilorna sannolikt inte varit bra för oss.

Vi hittade två lime och två passionsfrukter på bordet på rummet.

Var i hela friden kom de ifrån? Hade vi handlat dom mitt i natten? Var i så fall? Och varför? Eller har M stulit dom?

 (Jag kan möjligen "råka" få med mig en handuk ibland från hotell, men jag har ingen kleptomani på frukt, så om de inte inhandlats så är det min käre make som norpat dom i någon bar).



Jag vet förresten att jag inte la dom på något bord inatt, jag var nämligen fullt upptagen med att äta en dajm-strut som jag köpte i receptionen. 
Ännu en oklarhet. Varför i hela friden blev jag så sugen på en glass mitt i natten, jag som inte är särskilt förtjust i det annars? Och om jag äter glass äter jag lite av samma anledning, aldrig en bjässe-strut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0