Aldrig nöjd?

Efter fem minuters samtal med en vårdcentralsdoktor ombads jag komma ner för provtagning under förmiddagen samt fick ett inbokat läkarbesök imorgon.

Vet inte om jag ska vara glad och tacksam över omtanken eller djupt oroad över den helt extrema handläggningen? Tror hon att jag är sjuk, på riktigt?
7 rör blod är inlämnat, känns som om de hittar fel oavsett om jag är frisk eller inte, för letar man tillräckligt noga hittar man fel på alla, det är en sanning.

Ingen behöver oroa sig våldsamt för det här "där ute", jag är ur gängorna och ska se om något felas. Hjärtklappning, svettningar mm, kan vara stress, kan vara lite annat med så det är väl bra att kolla, dö räknar jag iskallt med att slippa många år till.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch det lät inge roligt. Hoppas du kommer i gängorna snart. Kramar

2011-03-10 @ 12:13:01
URL: http://mylifemymove.blogg.se/
Postat av: Anna

Du mä! Hoppas allt gick bra idag.

2011-03-10 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0