Det går mot helg

Och kvällsjobb för mig.
Är inte särskilt laddad, skulle vilja mysa lite med Martin men det får bli nästa helg. Jag hoppas på pizza med arbetskamraterna istället, någon mer vill säkert äta skräp.

Julia åker med en kompis till Hovfjället under helgen. Som det ser ut just nu kan de få några riktiga kanondagar beträffande vädret. Roligt får de säkert vilket som, Julia har varit med den familjen förr och det har aldrig varit ledsna toner när hon hör av sig hem!

 Idag får jag reda på proverna. Om alla verkligen har hunnit bli färdiga, jag är lite tveksam till det. Känns lite skumt, brukar bara vara hos doktorn när jag har hög feber och är uppenbart sjuk. Nu känner jag mig mest bara "felgängad", en diffus känsla av ohälsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0