Lika som bär!

Kallas även äktenskapstycke, kaka söker maka etc. Men Martin och jag gillar att handla, så är det bara.

Idag stod jag och velade på Bergvik. Ringde min man som kom ut och hjälpte mig med lite beslut (att jag behövde en kombi var uppenbart redan tidigt i handlandet).

När han dök upp velades det inget mer. Allt fick följa med hem. Är nu lycklig ägare till parasoll-fot, parasoll, nya krukor, terassvärmare samt kogödsel i påse mm. Allt till härliga rea-priser, rena fynden om ni frågar oss. Bara parasoll-foten var sänkt med 600 spänn! Då är det roligt att handla!

Sen for vi vidare för att se på möbler till lilla altanen. Självklart slog Martin till, det hade inte jag gjort men visst är jag glad att han kunde ta lunch med mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0