Måndag

Klockan är ju omställd så Liten sover än. Men inte jag. Jag har å andra sidan sovit väldigt mycket under helgen och kunde inte ligga kvar i sängen längre.
Ändå känns det lite avigt, varför kan inte jag få ligga där bredvid minstingen och njuta lite? (Hon kom över någon gång i natt, sällsynt men mysigt).

Dagen är planerad med roliga sysselsättningar. Först ska vi iväg på fika hos K, A och N, alldeles för länge sedan sist.
När vi ändå rör oss i de kvarteren tänkte jag hoppa in i Ilanda och kolla utbudet av gummistövlar efter kommentaren:
- Mamma, det komer in vatten....

Då är ju en gummistövel tämligen värdelös. Kanske har dom lite mysbyxor, tights mm där också så hon får något helt med sig till fjällsemestern. Nu finns det nästan ingenting i den vägen hemma då hålmonstret varit framme på varenda knä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0