När man redan vet...

Får lätt panikångest över det faktum att jag inte under några som helst omständigheter bör vara borta från mitt arbete imorgon.
Vi är sällan sjuka här hemma men imorgon får det inte bli, har nämligen inte mindre än tre vårdplaneringar! Allt på en gång. Säkert skulle det lösa sig ändå om jag slinter med kniven i köket och kapar armar och ben men det är inte roligt för kollegorna att städa upp det där, särskilt inte som jag har information i huvudet som är för känsligt att skriva i en journal.

Så håll tummarna. För friskheten!

För övrigt lider jag just nu av telefonfobi. Ring mig inte före lördag. Samordnare några dagar har den effekten på mig.
(Men små rara kommentare här eller på FB går bra, de måste man inte nödvändigtvis svara på och vill man svara kan jag göra det när jag har ork).

Kommentarer
Postat av: K ♥

Tre vårdplaneringar? Hujeda mig...hejar på dig idag! Ses vi imorgon??? Jag gör kväll, kommer nog gå sådär hehe, har bara gjort två pass hittills på nya avdelningen. Hej Vilsen. Stor kram från mig till dig.

2011-03-24 @ 07:03:48
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0