Obehag

Drog upp rullgardinen och möttes av vita gräsmattor. Men snälla! Kan det inte få bli vår någon gång?!

Tittade sedan i min kalender hur det ser ut med arbete framöver. Ojdå. Martin och barnen åker till fjällen på söndag och jag tänkte verkligen på det när jag la schemat. "Då jobbar jag på under tiden!", hurtigt och jäkligt dumt tänkt ser jag nu i efterhand.
Nu ser framtiden ut enligt följande:

Jobba 4
Ledig 1
Jobba 4
Ledig 1
Jobba 2
Ledig 1
Jobba 4

Efter det går jag på tre-ledigt (alternativt inläggning på någon klinik). Men nu är det faktiskt inte så långt kvar till sommar och semester. Nu går det undan + att jag har ett lite tunnare schema i Maj.

Det kommer gå detta med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0