Olika barndom...

När Julia fick syn på Lovis jacka utbrast hon:

- Men gud, Lovis hur tänkte du? Hur vågade du? Hade jag gjort något sånt när jag var liten hade jag inte ens vågat åka hem!!

Sen tog Julia snabbt jackan och kastade in den i tvättmaskinen, 60 graders program med extra krut på fläckar (hon har lärt sig tvätta, en moderslycka!).

Kanske har min toleransnivå mot smuts sakta men säkert höjts till otroliga höjder under åren med barn. Även jag har känslan att jag för tio år sedan blev galen om någon av flickorna simtränat i lera i vit jacka. Nu litar jag på VIA, Oxy-spray och Rosa.

Och så har jag insikten, Vad f-n gör en fläcK? (Fast lite hoppas jag ju på att hon tar sina galonkäder nästa gång....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0