Sammanfattning

Försov mig i morse Lovis gled ur vår säng strax efter sju med orden:
-Ligg kvar så länge du vill!
. När jag kom ner (halv nio, herre jisses!) meddelade Lovis att hon gjort sig två smörgåsar och ätit upp dom. Med tanke på hur det såg ut i köket trodde jag henne. Men hon har ett hjärta av guld den flickan.

Drog sedan igång lite tvätt och satte mig sedan på altanen med kaffe och vän. Satt sedan själv på altan med kaffe och bok.

Har lite lätt solsveda på kinderna, gillas otroligt mycket.

Fick hem äkta maken, vi tog en kortare med härlig promenad och satte oss sedan och åt en middag med nöjda barn som åt ordentligt med bestick.

Nu är det snart veckans bästa tv-kväll och sen blir det till att nybadad krypa ner i nybäddad säng. Idag = bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0