Stormigt

Dt blåser hårt kring mina matvanor i media men jag går glatt vidare.

Ikväll ska några vänner få en kost de inte äter vanligtvis men jag tror jag kan få några poäng ändå, det bjuds:

Entrecote och grönpepparsås med rättiksgratäng samt sallad (sallad mest bestående av fetaost, glömde köpa hem själva salladen... =)) 
(Till de små serveras pommes frites, jag tror att iaf Lovis flippar ur fullständigt om hon ser rättikan)

Hemgjord pannacotta med passionsfrukt, hade helst haft jordgubbar till men det är klent med dom utanför husknuten.

Lite vin i glasen förstås!

Ja, blir de inte mätta och nöjda får jag väl ställa fram glass och maränger till dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0