Blåsdag

Blev oplanerade innesysslor idag. Inte onödiga men jag hade gärna varit ute men risken att blåsa bort kändes faktiskt inte helt otrolig.

Varit på utvecklingssamtal (Linn) under eftermiddagen. Hon har en OK-stämpel i häcken och får börja högstadiet. Bra det!
Ikväll var det visst trivselkväll på skolan med, det hade barnet (samma som ovan) glömt att tala om. Hoppsan, då blev det till att vara ute ändå, men jag vägrar stanna länge!

Imorgon har dagis sin sommarfest, ännu en ute-tillställning i ett högst obehagligt väder. På torsdag ska Lovis besöka 6-års verksamheten, det är verkligen fullt ös dessa dagar.

Hur jag ska knåpa ihop mitt eget jobbs sommarfest här hemma börjar bli ett allt större mysterium. Tanken börjar allt mer luta åt köpebröd istället för hembakad tårta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0