Leta och tänka.

Pass. Liten väska för utgång. Varm tröja. Ny bok (med mord). Nässpray och Ipren. Strumpor. Den eller den klänningen?

Vill packa så lite men så smart som möjligt. Svårt, när jag inte alls är säker på vädret. Jag kommer heller aldrig någonsin i livet lyckas köpa mig en basgarderob som går att kombinera i det oändliga. Jag har många vuxenpoäng med det kan jag tydligen inte lyckas få till.

Någon direkt resfeber tycker jag inte att jag har. Ska slappa i soffan sen och sen är det en arbetsdag imorgon att ta sig igenom, sen hem och se till att Liten kommer iväg på ridningen. Snälla storasyster hjälper till än en gång.

Sen blir det kvällsfärd till Arlanda. Då kanske reslusten och pirret kommer. Just nu är det mest massa fix.

Jäklar ja!!! Jag måste raka benen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Basgarderob? Vad är det? Är det när man alltid har en topp som passar till de där skitsnygga tightsen och tvärtom? Hört talas om det men aldrig sett det hos mig

2011-05-03 @ 20:43:52
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0