Stora pysseldagen

På fredag har jag bjudit hem lite folk. Eller ganska många om jag ska vara korrekt. Jobbets årliga sommarfest ska ske här i vår loge.

Eftersom många är här för fösta gången vill jag ju framstå en smula bättre än vad jag egentligen är så det ska städas lite i hörnen både ute och inne. Om någon tror att jag är perfekt kan de ju få ha illusionen en tag till, tids nog faller korthuset, hahaha!

Nej, det är inte för att imponera. Hus, hem och trädgård behöver ett röj med jämna mellanrum och om det ser hyggligt ut tror jag att gäster känner sig mer välkomna.

Pedanteri ligger inte riktigt för mig men lite ordning och reda, det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0