Imorgon!

Sitter halvt medvetslös i soffan. Martin har lovat att hämta Julia som kommer från stockholm vid nio ikväll vid bussen (hon har varit i huvudstaden och inspekterat riksdagshuset). Det är tur att han lovat att åka  för jag tror jag får sova här inatt. Kommer nog inte orka masa mig ur soffan....

Men imorgon! Då är jag ledig. Jätte-ledig och har besök inbokat och jag börjar redan nu ladda meningslösa ämnen som måste snackas igenom. En del kallar det skvaller....

Imorgon måste jag komma ihåg att avboka en tandläkartid som ligger på en tokig dag. Hur jag nu ska komma ihåg det men jag får väl tejpa fast kallelsen i pannan och lova mig själv att inte ta bort den förrän samtalet är avklarat.

Imorgon ska jag också vara duktig och skriva... Julklappslistor. Jo. Det bör verkligen planeras nu. Men jag är helt klart till mitt lilla gudbarn. Sprang otippat på ett riktigt bra paket i eftermiddags.

Så en av ?, ja hur många vet jag inte....

Imorgon har jag nog listat ut det med.

Ikväll blir det då inget vetigt gjort. Planerar som mest att lägga ogenomtänkta ord i wordfued.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0