Mera flyt

Glömde ju berätta!

Jag tvättade bilen idag. En händelse som för mig inte är helt oviktig. Jag tvättar väldigt sällan min bil.

Men idag skulle jag hämta min arbetskompis innan universitet och insåg att något måste göras med bilen innan. Dessutom får man böter om det inte går att läsa registreringsnummret bak....

Så, jag tvättade bilen, i en okänd tvätt (bara det är ett enormt steg för mig med mina små autist-drag, min ordinarie tvätthall var ur funktion) och den blev så ren och fin.

Nu slumpade det sig senare att en av de vi föreläste för behövde lift till bilverkstaden där hon på morgonen lämnat in sin bil. En helt okänd kvinna.

Som utbrister:
- Åh, vilken fin liten bil du har!, när vi kom ut på parkeringen. Om detta hade varit fyra timmar tidigare hade hon säkert valt att gå till verkstan!

När Martin kom hem hann han knappt säga Hej innan han glatt kommenterade att jag tvättat bilen. Så ni förstår att det är en stor händelse.

Kommentarer
Postat av: K

Jag tankar ALLTID på Shell i Skåre. Pallar inte att tanka någonannanstans. Hähä.

2011-11-30 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0