Onödigt?

Kanske inte men nästan osynligt arbete. Som jag insåg behövde göras, ingen lyx-städning på något vis.

Köksskåpen. OMG!

Nu ska jag rasera er bild av mig, ni som tror att jag har städat i varje vrå.

I ena skåpet, där glöggmuggarna står (tjoho, premiär för det så fort första snön kommer, enda glädjen med snö om ni frågar mig), har vi även två små tomtemuggar med russin och mandel i.
Just det, det stod russin och mandel i de där skålarna, nu, 1:a november. Tippar på att vi drack sista glöggen någon gång i januari....

Jag har hittat ca 40 burkar/lock som saknar sin kamrat. Jag har torkat klibbiga, fett-indränkta hyllor. Jag har rensat ur ting vi aldrig någonsin använder.

Jag har nu rena fina skåp, rymliga, utan småkryp eller rester från i fjol. På golvet har jag dock en stor hög med prylar. Sopsortering, arkivering och så de där sakerna man inte riktigt vet vad man ska göra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0