Kunde blivit tokigt!

Vaknade yrvaket i morse, tittade på klockan. 5.40! Varför har den inte ringt? Såg tydligt den lilla röda lampan som talar om att klockan är inställd på larm lysa.

Meckar lite oförståndigt med knapparna innan jag konstaterar - skitsamma varför den inte ringt, jag måste ju iväg!

Slängde benen över sängkanten samtidigt som jag mumlade en rad skällsord.

Det var då riddare, räddaren, mannen med koll, sträckte ut sin hand.

- Du är ledig idag hjärtat, lägg dig igen.

Javisst ja! Pricken var ju för Lovis tid. Så nu är vi uppe, betydligt senare och jag är lite lycklig över att vara ledig.

Om inte Martin hade vaknat till och märkt min hysteri hade jag redan hunnit varit till jobbet och hem igen denna morgon. Han ska få något riktigt gott till middag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0