Fredag

Dax för arbete för min del, riktigt lång helg blir det. Inte ledig förrän på tisdag.

Dagen igår var en dag att minnas, vilket underbart väder! Lovis och jag drog igång ett bullbak (kanelbullens dag på tisdag - den har ni koll på va?) då jag inte hinner baka under helgen.

Nu tyckte jag att vi kunde knapra i oss några bullar medan de var färska så Lovis ringde upp sin farmor och farfar och så satt vi ute, på altanen, och bara njöt. Det var säkert tjugo grader varmt och klockan var över sex. Otroligt härligt.

På natten hörde jag långt bort i medvetandet att Martin äntligen kom hem, välbehållen och sliten. Men han är redan på jobbet igen, jag säger då det.

Nu:
Hög tid att få iordning Lovis och ställa ut henne till skolbussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0