Inte tid

Med att blogga just nu.

Vädret är underbart och jag är i skogen så mycket jag kan. På kvällarna spelar jag alfapet på surfplattan i soffhörnan. Kanske nyhetens behag, inte vet jag men roligt är det!

Fast igår kväll lämnade jag plattan nere och la mig i min renbäddade säng och läste. Nesser. Mitt i sängen med två katter vid fötterna. De är överlyckliga när Martin är borta, han vill nämligen inte ha dem vid fötterna utan puttar vänlig men bestämt bort dom. Varje kväll.

Men som sagt, igår gjorde vi sånt vi inte "får" annars. Dvs sova i fotändan och ha lampan tänd - länge!

Om någon undrar så har Martin tagit sig ur Norge, över Finland och lämnat Pajala nu på morgonen. Optimisten tror att de är hemma ikväll, jag hoppas han är här i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0