Ny arbetsvecka

Så har jag haft min lediga vardag för denna veckan. Men till helgen är jag ledig igen! Fyra dagar! Det är något att se fram emot på riktigt.

I övrigt inte något nytt under solen, vi lever och har hälsan än. Vardagen rullar på.

Jo, just det. Lovis var på sitt allra värsta humör redan när jag väckte henne i morse. Tydligen har alla barn i skolan inneskor på gymnastiken - alla utom hon.

Jag hade verkligen ingen aning om att hon skulle ha det, på J & L´s tid hade de mockasiner. Efter mycket gråt (från Lovis) och löften om handling på lördag (från mig) infann sig ett visst lugn.
Hon tyckte vi skulle åka NU, före skolan idag och inhandla dessa ting. Men det är ju bra om affärerna är öppna...


Tiderna förändras, tuffare tag. Nu räcker det inte med antihalk på fossingarna i sexårs gympan, där de har rörelseövningar och tränar kroppsuppfattning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0