Oklart

Konstaterar:

Skolstart.

I morse hittade jag en Julia kvar i sängen. Genomförkyld. Linn mår troligen bra eftersom hon åkt med Martin ner till skolan.
Lovis var lite snorig i fredags men jag tror vi räddades av helgen för nu låter det bättre i näsa/lungor på henne. Så vi får väl summera sjukdomsläget i familjen längre fram i veckan. Allt kan hända känns det som.

Jag törs knappt säga det högt så jag viskar..... Jag har inte VAB-at på 1½ år. Vilket är en otroligt lång tid. Liten har iofs vilat upp sig med mig någon ledig vardag emellanåt men riktigt sjuk, det är hon aldrig (peppar, peppar ta i trä).

Vi har för övrigt ett spännande moment här på morgonen. Lovis har önskat att få gå ut själv till skolbussen! Eftersom det regnar har jag gett henne tipset att stå i stalldörren och vänta. Vi får väl se hur detta går.

Men hon är stor nu. Jag märker det tydligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0