Dax igen

Semestertider är bokläsartider.
 
Självklart har jag plöjt igenom ett tio-tal i år med. Men de jag läst den senaste tiden har lämnat störst intryck. Som den jag inte visste fanns och nästan skrek av glädje inne på mataffären där den stod rakt framför mig i förrgår; tredje boken om poliserna i Hollywood!! Lycka! Jag älskade även den här, så mycket att jag nästan brände mig i solen idag =)
 
(Hollywodd station och Hollywoods kråkor är de två tidigare)
 
Brobyggarna köpte jag egentligen till Martin men jag blev först på den när mina egna tog slut. Har inte läst särskilt mycket av Guillou, tyckte förstås om Odskan och har läst enstaka Hamilton och sett Arn och den här gillade jag. Det planeras som jag förstår en serie, ska bli spännande att följa de norska grabbarna genom 1900-talet.
 
Och så en riktig rysare.... Vidrig historia men sånt är ju härligt ibland, det blir riktigt ställ på nackhåren mitt i natten när alla sover och grävlingen springer över gräsmattan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0