Inte nog med elände

Illa nog för en dag det som skrevs i tidigare inlägg men det finns fler moln på himlen.
 
Figaro har ont i tassen!
 
Inte så lite ont heller, han ligger och jamar klagande då och då. Fräser i luften och bet lite på mig när kände att jag var tvungen att titta närmare på det onda. Han bad givetvis genast om ursäkt genom att slicka mig på handen omedelbart efteråt, han är så sanslöst snäll den där katten, men just att han bet mig betyder att han har jätteont.
 
Kan dock inte se något fel alls. Rakt ben, klor där de ska vara, ingen svullnad, inget synligt sår, absolut inget blod, hela fina trampdynor, inget mellan trampdynorna heller.
 
Stukad tass? Vrickning? Ledband?
 
Han får vila någon dag innan jag släpar honom till doktorn. Och vilar gör han, imorse fick jag bära ner honom till matskålen och sen bära honom ut för morgondrillen.
 
På något sätt tog han sig upp i en stol på altanen efteråt och där ligger han än.
 
Min lilla krake =(
 
 

Kommentarer
Postat av: K

Nej!! Myskatten! :(

2012-08-20 @ 18:44:12
URL: http://Http://spokmamman.blogspot.com
Postat av: jullan

vååååjan lilla fiiiiggalooooo ♥♥♥

2012-08-20 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0