- 19

Men jag är nöjd ändå. Om inte kölddipparna kommer förrän nu i februari kan de säkert inte bli särskilt många. Siar jag som inte har någon utbildning i väder över huvudtaget....
Förra året var det så här kallt i flera månader så jag vägrar gnälla för en dag eller två.

Dagen igår blev precis så bra som jag tänkte mig. Fyndade dessutom gardiner till vardagsrummet (400 kr ist för 2400), de ska inte upp förrän till hösten men ska det vara åtta längder får man liksom passa på när tillfälle ges.

Kvällen bestod av pizza (ett barn blev bortglömt vid beställningen och blev utan, fick äta av andras), lite glaskross, rödvin, trötta men glada barn och fnittriga vuxna.

Ikväll blir det arbete för min del. Hoppas lugnet som var under veckan ligger kvar över avdelningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0