Ajajajajaj....

Hamnade vid grannens köksbord igår kväll. Det blev sent och aningens för mycket vin.

På väg hem i mörkret halkade jag och landade på rumpan. När sextio kilo möter frusen mark i full fart uppstår ett visst tryck på de små kotorna bak i häcken. Och det gör jävligt ont på ren svenska.

Jag har svår att sitta, problem i en del rörelser och så det värsta av allt - att gå uppför trappor. Jag undviker i det längsta om något bör göras på övervåningen. Skickar helst en dräng.

I övrigt har jag pysslat runt i vardagsrummet idag, fått hem lite mer bokhyllor. Det blir ingen bild för jag kan i ärlighetens namn säga att jag slängde in det sista för att få golvet fritt - hade så ont i rumpan att jag inte orkade en sekund till.
Men en annan dag ska jag sortera böckerna lite fint och sen får ni också se!


Kommentarer
Postat av: K

Voj voj Maria...låter inget vidare. :(

2012-02-11 @ 20:37:16
URL: http://spokmamman.blogspot.com
Postat av: Anna

Då kan du tänka dig hur mitt arsle mådde efter förlossningen med Ville, 3 frakturer på svanskotan är inte å leka med!

2012-02-14 @ 11:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0