Härliga fedag!

Dagen började inte bra. Det måste jag väl erkänna. Liten vrålade från sin säng klockan 7.15:

- JAG VILL INTE ÅKA SKOLBUSS IDAG!

Finns ju trevligare ljud att vakna till vill jag lova, jag låg nämligen i sängen när detta utropades, hon hade vaknat av övriga familjen som stod redo i hallen för att fara till jobb/skola.

Detta följdes sedan av en massa gnäll över ingenting så inom fyra minuter var jag och liten rejält ovänner. Före morgonkaffet är jag inte särskilt tolerant gällande gnäll. Men sen vände hon humöret och dagen tar sig fint.

Har fullt med trevlig sysslor på agendan!

11-kaffe hos grannen, sen en tur till det stora möbelvaruhuset med kompisar (stora och små, de små ska få vara i barnhagen...), ikväll kommer det mera små och stora folk på pizzamys.

Men först en tur till mataffären och fylla på förrådet inför helgen. Mjölken har sinat och det finns absolut inget pålägg kvar alls utom en liten stackars ost som ligger lite ödsligt ensam på en hylla.

Näsan är lite snorigare idag men jag känner mig frisk vilket är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0