Full fart

Vi njuter maximalt av ledigheten. Igår blev det spontan stormiddag och vänner och badtunna. Mycket trevligt på alla sättt och vis.
8 vuxna och 14 barn - ändå kändes det som en lugn kväll =)

Idag har jag och Lovis tjejedag, lunch på stan och sen teater. Detta tillsammans med stor och liten vän, ska blir riktigt kul!
Sånt gör jag alldeles för sällan. Men alla de här roliga saker som händer den här helgen blir till små rara minnen att lägga på minnets "rolighets-hylla" (den hyllan försöker jag har inom räckhåll och den får bli hur full den vill!)

Nu får jag nog väcka liten, hon kom till vår säng inatt och där sover hon som medvetslös. Att hon dessutom nattsuddat nästan hela jullovet tar förstås också ut sin rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0