Mindre sopberg!

Ah, ibland är jag bara för bra!

Sedan jag bodde hemma har jag varit med i en bokklubb. Varje månad kommer en tidning som jag inte ens tittar i, river bara av avbeställningslappen och skickar iväg den. Har inte beställt en bok på säkert fyra år därifrån.

Men idag ringde jag plötsligt deras kundtjänst och sa upp mitt 15 år gamla medlemsskap! En ren impulshandling men ack vilken bra sådan.

Inga mer "komma-ihåg-att-posta-avbeställnings-lappen-ångest" här inte.

Kan säga att jag är med i en bättre bokklubb. Med billiga böcker och jag sköter allt via mail/dator. Toppenbra!

P.S
Om jag någon gång får erbjudande om fina premier om jag värvar vänner kommer det inbjudan, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0