Ont i halsen

Igår kväll klockan åtta fick jag ont i halsen. Det slog bara till, kom som en ovälkommen räkning. Bom!

Den gör ont idag med och så har jag en sån där klump som inte går att svälga bort + att näsan har börjat rinna.

Skit!

Jag är sällan sjuk och nu är det extra olägligt. Stockholmsresan är inom synhåll och inte längre en hägring i horisonten.

Jag har faktiskt köpt nya fina skor att ha på middagen på lördagen. (Mina andra var lite luggslitna efter sista sträckan i Bonnstagatan och får nu gå till sista vilan).



Helt klart skor som kräver taxi.....

Kommentarer
Postat av: Madelene

Gurgla dig ett par gånger om dagen med rejält saltat vatten, om du kan så skölj även näsan med inte riktigt så salt vatten. Superbra kur för att ta kol på eventuella bakterier innan de hinner sätta sig ordentligt!

2012-01-23 @ 11:39:42
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0