Upplopp!

Fem dagar kvar! WIII!
 
Ikväll och imorgon har jag inskolning, vilket är bra - då får jag skärpa till mig. De är nog snart gjorda de här passen,  med bara lite blod,svett och tårar =)
 
Jag vet inte om det var min längtan efter semester som igår fick mig att gå ganska hårt på en doktor på akuten. Men han är ung, dum och totalit oförstående samtidigt som han har en ganska överlägsen attityd - jag tror han överlevde.... Han lovade dock att aldrig någonsin göra på samma sätt igen.
 
Eller också har jag kommit upp i den åldern då jag förvandlas till en kall, hård, bitter och  humorbefriad sjuksköterska. En sån som ingen vill bli omhändertagen av.
 
Nä, det behövs bara semester. Och den kommer som sagt närmare med strora steg.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Om du är kall och bitter så kom till mig så blir du varm och... Jag vill alltid bli omhändertagen av dig gumms...

2012-07-14 @ 09:21:12
Postat av: Madelene

Tro mig, du KAN INTE på något vis bli sämre än den nattpersonal jag hade på förlossningen...jag kan berätta när vi ses om du vill men kul var det inte!

2012-07-14 @ 22:20:43
URL: http://maddy81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0