Solsken

Igår sol hela dagen. Jag gjorde en drös måsten på morgonen och satt sedan fastnaglad med en bok och kaffe i solen resten av dagen. Lyx!

Att dessutom kunna ta av sig tröjan och sitta i bara Bh:n på altanen gjorde inte heller någonting, en stor händelse att kunna göra det 1.a mars!
(Jag bor på landet och syns inte när jag beter mig på detta vis om någon nu sätter kaffet i vrångstrupen).

Idag är solen åter högt på himlen men jag är på arbetet.

Nu - Gå och se vad som hänt efter ronderna.

Sen - Hem och mysa med en man och ett enda barn, de stora åker på sportlovsshopping i Ullared och blir borta hela helgen. Hoppas de får det underbart!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Jaaa vissa har tur i andras otur ;)

2012-03-02 @ 21:14:22
URL: http://lollovisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0