Lördag

Lite tung i huvudet idag men absolut inte bakis. En mycket trevlig kväll igår där samtalet började där det slutade för två år sen. Vi avhandlade viner, grannar, bilar, jobb, sjukdomar, djur, semestrar och framtid. Härligt.

Det som då, för två år sen, var två yviga grabbar, klev in genom dörren som unga män - jag vänjer mig nog aldrig vid sånt.
Att de där små som låg och dreglade bredvid mina flickor på en filt på golvet plötsligt är längre än mig, bredare över axlarna än Martin och har en basröst utan minsta toner i falsett, sånt skakar om, hahaha!
Men vi konstaterade, vi vuxna, att vi minsann såg ut precis som för femton år sen, inte ett spår av åldrande. Särskilt inte i mysbelysning.

Det är gott att träffa gamla vänner. Gör gott i själen. Och vi har nu lovat att intervallen mellan träffarna inte ska bli så långa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0