Onsdag

Åh Gud vilken förlamande trötthet! Jag har använt huvudet så mycket de senaste arbetspassen att om hjärnan vore en hårddisk vore det läge för en formatering.

Ikväll är jag gräsänka och innan jag flippade ut över det igår skyndade sig Martin att berätta att:
-Jag har fixat det, mamma kommer och tar hand om Lovis på torsdag morgon!

Tur att det redan var löst för problemet med att vara på jobbet 6.45 imorgon när fritids öppnar 6.30 är mer än jag klarar av just nu.

Flexade ut lite tidigare då Julia fortfarande inte är frisk. Vab behövs ju inte men nog behöver även en femtonåring lite tillsyn. Egentligen är jag osäker på om jag kunde gå hem men hjärnan gjorde ordentligt uppror. Dom får hänga mig imorgon, aktiv dödshjälp känns helt ok på något sätt just nu.

Nu dax att hämta på fritids. Laga middag, stöka runt på det där vanliga viset. Läxläsning. Orka. Lite. Till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0