Begär.....

Gjorde bort mig igår. När jag köpt sulor till Lovis gick jag av nyfikenhet in i sängaffären bredvid, har aldrig varit där.
 
Då förälskade jag mig handlöst i en morgonrock. Det var inte så bra för den var oförskämt dyr.
 
Ändå sitter jag och dagdrömmer om den. Funderar på hur mycket älg-lus jag behöver stå ut med, för jag kanske hinner plocka ihop till den om jag är i skogen varje ljus timme fram tills snön kommer?
 
Jag älskar morgonrockar. Finns faktiskt inget enskilt plagg som jag sliter på som de. För jag sliter ut dom. Och den jag har nu i feece är faktiskt för varm. Sen har jag en i våfflad bomull som jag har om sommaren. Jag har ingen sån här!
Åh....
 
Märket? Börjar på L och slutar på exington....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0