Regn

Underbart väder! Gör inte någonting alls. Ligger på sängen och läser en bok. Klappar katten och har nyss ätit rester, direkt ur plastlådan som en annan lodis.

Strosar runt i fläckiga byxor med håret okammat i en tofs. Oväntat besök undanbedes vänligt med bestämt =)

Jag ska njuta så här i någon timme till. Sen måste jag åtgärda mitt yttre för utvecklingssamtal med Lovis lärare.

Vill inte låta henne veta vilken slashas jag kan vara emellanåt. Måste ju hålla fasaden snygg!
Fast det är allt bra skönt att släppa all ordning och reda ibland. Sänka axlarna. Koppla av. Inte bry sig. Vara ledig.

Bifogar bild på det otäcka utanför dörren som jag tacksamt och nöjd låter bli att gå ut till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0