Tecken på ålderdom?

Igår kväll hände något som aldrig hänt mig förrut.
 
Jag somnade i soffan. Till en bra film. Det inträffade dessutom ganska tidigt på kvällen. Vaknade till när filmen var slut, M muttrade något om att jag missat en bra film, jag borstade tänderna i sömnen och somnade om som en stock i sängen snudd på omedelbart.
 
Somna till filmer i sängen är mer regel än undantag för mig men att somna i soffan!? Illa.
 
Har varit så stolt över att jag alltid håller mig vaken bara jag inte befinner mig i sängen men det är kanske blott ett minne nu.
 
Dessutom sov jag till strax efter åtta och känner mig fortfarande trött. Hoppas innerligt på en lugn och rolig arbetshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0