Lite nytt

Fick en chans att flexa ut idag och tog den. Trött och hade lättare huvudvärk ( för mig som haft migrän är all annan huvudvärk lättare) men det hindrade mig inte från en blixtvisit i köpcentret.

Och plötsligt händer det! Ett par nya svarta jeans och en halvfin topp efter femton minuter. Med halvfin menar jag inte på gränsen till ful, men den passar sig inte på Nobel-festen heller. Däremot kommer jag se riktigt snygg ut på frukostarna som ska avnjutas på hotell nästa helg.

Roligt.

Spanade efter nya underkläder också lite hastigt men blev snabbt besviken. Var BH-n snygg var trosorna fula och vice versa. Köper alltid set. Alltid. Däremot är det sällsynt att det sitter på samtidigt, kan nog arbetskamraterna intyga som ser mig i omklädningsrummet dagligen, hahaha!

Men det är fint när jag lyckas!

Så det blev inget nytt under idag. Och mitt resesällskap nästa helg bryr sig nog inte om det, då det är en kvinnlig vän =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0