Fredag

Annorlunda schema den här veckan, har gjort egna byten för att gå på begravning i eftermiddag.

Blir varken det ena eller andra men det går det med

Lusten att blogga finns just inte riktigt längre. Har fullt upp med livet i största allmänhet.

Det är först och främst för ni egen skull jag skriver och ni som läser här tror jag känner mej allihop, så det är ju bara att ringa om ni undrar något särskilt, hahaha!

Men jag lovar, jag går inte på baler i främmande, spännande länder. Rör mig mest mellan CSK, Ica, tvättmaskinen och motionsrundan.

Kunde vara roligare men det kunde också vara värre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är först och främst för ni egen skull... Det borde väl heta "för ER egen skull"

Svar: Skrev från mobilen, det skulle stått för min egen skull. Ber om ursäkt om du stör dig på felskrivningen du anonyme, om du letar lär du hitta fler. Det bjuder jag på.
Maria

2013-04-20 @ 13:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0