Återhämtning?

Trodde gårdagen skulle bli återhämtningsdag men icke. Gjorde två små utflykter, en upp till garaget där jag satt på en bänk och tittade på när Martin plogade snö - resulterade i två timmar i soffan. Dödligt trött.

På eftermiddagen en kaffe hos grannen. Pinsamt jobbigt att bara sitta vid ett köksbord och sörpla kaffe. Resten av kvällen blev det bad och soffa.
Idag, ingen huvudvärk men trött som bara busen. Har nyss bestämt mig, jag ska ta på mig och gå ut på en promenad. Inte raskt, inte så långt men jag måste ut!
Min hjärna är svårt understimulerad, jag är socialt helt utdöd känns det som och jag lider. Jag vill vara frisk!
Det har varit för mycket tid innanför de här fyra väggarna sista veckorna, hela jag längtar ut och bort.

Hoppas att jag orkar hänga med till Stockholm på föreläsning på onsdag - eller jag ska banne mig dit heter det. Måste ha det målet. och på söndag åker vi faktiskt bort. På fjällsemester.
Så jag kommer få vila mig från dessa väggar inom kort. Mål finns. Och det är få förkylningsvirus som orkar hålla greppet hur länge som helst. Borde bli frisk vilken minut som helst.
Tänker positivt.

Jag har dessutom varit rökfri två veckor nu, med marginal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0