Långledig

Det är en märklig morgon. Martin har åkt till jobbet men jag är fortfarande ledig.

På jobbet verkar det vara fullt kaos, SMS:en haglar in att det behövs folk men jag har inte kunna hjälpa till. Försäkringskassan uppskattar inte att man jobbar på föräldraledigheten (går säkert att ändra i efterhand men jag har bråkat nog med de där människorna) och idag har vi inget fritids.
Tröstar mig med att jag kommer tillbaka till jobbet på fredag, utvilad, på gott humör och kanske kan sprida lite ny energi omkring mig. Snart är helgerna över, tack och lov. I år har de inte alls varit bra för sjukvården.

Idag vill Lovis leka med en kompis så det ska jag försöka arrangera mellan kaffekopparna. Min lekmaskin till dotter älskar lov men det är svårt att få fatt på kompisar just storhelger, många åker bort lite hit och dit.
Hoppas vi lyckas idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0