Adjö

Fyratjejer i familjen kommer inte uppdateras mera. Sorg i hjärtat. Stor sorg. Jag har aldrig tidigare haft en dagbok som varat så länge.
 
Att det har varit en officiell dagbok, utlagd på internet så hela världen kunnat skåda, har ju givetvis gjort att jag starkt begränsat innehållet i den.
 
Jämmer och elände är det absolut första som jag varit mycket återhållsam med. Gnäll, uppfostringsproblem, relationsproblem, pengar, riktiga känslor av negativ sort rent allmänt har inte fått stå här. Glädjeyttringar har fått större utrymme.
 
I fri skrift i ett forum där jag velat hylla det goda i mitt/vårt liv för vår skull, att gå tillbaka och läsa om det glada, de roliga funderingarna, det är ju det jag har velat.
Jag har uppenbarligen varit mycket naiv i min tro att alla underförstått vet att vi får samma sparkar av livet i vardagen som alla andra.
 
Så därför kommer det inte skrivas mer här. Jag försvinner till en annan plats, där bara jag kommer ha tillträde under en lång tid. Där ska jag under mina 36-timmars dygn vältra mig i lyx och överflöd.
 
Kanske dräller ni in där av misstag - då är ni välkomna.
 
Fyra tjejer kommer ligga kvar, jag tar inte bort den för som sagt - jag har så mycket minnen, glada minnen, nerskrivna här.
 
Tack till er som varit med genom åren! Alltid roligt när ni kommenterat och ibland när jag i efterhand hört att jag fått någon att skratta åt våra dråpligheter. Kommer sakna er.

Kommentarer
Postat av: K

Oj, lite oväntat..! :( Så tråkigt, kommer sakna bloggen massor! Tycker du skriver om både glädje och sorg, har aldrig fått några trista "vi har det så himla bra vibbar" härinne! Tvärtom, anser din blogg vara ärlig, rolig och välskriven. Kramar!!

2013-06-02 @ 18:38:11
URL: http://marsipanprinsessan.blogg.se
Postat av: Madelene

Synd och oväntat som ovan skrev!
Jag tycker det är roligt att läsa om er, särskilt eftersom jag missar så mkt vardag hemifrån! =(

2013-06-05 @ 12:19:34
Postat av: M

Kram!

Jag är med dig, älskar dig massor, tråkigt att allt som kan misstolkas ofta gör det.

Vi har varandra
Gubben

2013-06-05 @ 19:41:46
Postat av: M

Kram!

Jag är med dig, älskar dig massor, tråkigt att allt som kan misstolkas ofta gör det.

Vi har varandra
Gubben

2013-06-05 @ 19:41:55
Postat av: Anna L

:( Ledsamt
Vill bara säga att jag gillar dig ändå!

2013-06-13 @ 12:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0