Mmmm...

Fredagar är taco-kväll hos oss. Eller nachos eller tortillas. Ikväll är det nachos med kättfärs, creme fraiche (utan vitlök tyvärr, den var slut för första gången på ca 15 år).

Det är så gott!!

Att jag helst ska tappa fem kilo inför ett bröllop vi ska på nästa helg orkar jag inte tänka på just nu.

Säkert inte sen heller.

Imorgon jobbar jag kväll och anser då vara i min fulla rätt att äta godis på fredag. Mycket godis blir det nog eftersom Martin varit i Gränna.

Men karameller blir man väl inte tjock av?

Kommentarer
Postat av: Marina

Klänningen passade ju;-) du behöver inte gå ner ett gram tycker jag....och jag är helt övertygad om att Martin och jag är HELT överens. Ät och njut istället!!



Kram

2008-08-29 @ 22:08:00
Postat av: Maria

- Marina, Tack söta du!!

2008-08-30 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0