Ledighet

Första lediga dagen är hitintills alldeles underbar.

Sovmorgon.

Granen med alla eländiga barr brinner i pannan.

De flesta tomtar har packats ner.

Långpromenad i kylan, men med hög puls så frös jag inte.

Fika med grannfru med barn, då Martin och Lovis bakat en kladdkaka medan jag gick promenad, (han är nog rädd att jag ska minska något hekto i vikt).

Nu är Lovis och röjer hos ovan nämnda granne och jag ska gå och vila middag, för första gången i friskt tillstånd på säkert tre år. Mmmm!

Vi har också fått förklaringen till "magsjukan" igår. Massor av halstabletter med xylitol..... Tack och lov!

Jag njuter, jag mår bra, jag känner att jag lever (på ett positivt sätt, vanligtvis känner jag att jag lever pga griniga ungar, arbetsbördor som är mig övermäktiga och supertidiga mornar).

Kommentarer
Postat av: K

Enjoy kvällen min vän! KRAM från K samt den icke-existerande mannen. :D

2008-12-29 @ 18:46:12
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Marina

Skönt att det inte var någon magsjuka!!! Då är nyårsaftonen räddad;-) Kram Kram

2008-12-29 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0