Reaktioner

Väntar med spänning på att Martin ska komma hem - fast det vet inte han.

Som sagt, min ledighet har gjort mig ivrig på projekt. Idag har jag spenderat mina blodspengar (presentkort från alla liter plasma jag har tappats på under våren) på lite nytt, grönt till trädgården.

5 pyramid tujor och 3 stycken häggmisplar.

Dessa behöver komma i jord, helst igår förstås.

Innan detta kan ske måste sex stora rosor grävas upp för flytt ca 1 meter och flertalet stockar lyftas undan. Det är till det jag behöver min stora starka karl.

Jag vet inte riktigt hur jag ska leverera och presentera denna ganska svettiga uppgift bara...... Jag tror inte det hjälper att säga att jag kommer hjälpa till, fördelningen kommer bli 30/70 ändå, det är muskelmassa som behövs. Vilket han vet (att de 70% tillfaller honom, han har hjälpt till förr).

Kanske ska börja med att planera något häftigare till middag än falukorv och spagetti... Fast pasta blir man (han) ju stark av...

Kanske ska möta honom i häftiga underkläder med löfte att han får slita dem av mig när han är klar? (Aj då, jag har inga sådana roliga klädtrasor längre... Varför har jag inte det?)

Han kommer reagera på uppdraget, det är helt klart. Frågan är bara hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0