Super woman/super kids

Ensam hemma idag/ikväll/natt med fem ungar. Pice of cake!

Nu står de i köket och fixar egen kvällsmat. Ska skrika in en beställning tror jag.

Helt otroligt vad lätt det kan vara med barn ibland (och ibland så vansinnigt svårt) så nu njuter jag bara av att höra dem. Film planeras, jag får vackert flytta upp i sovrummet om jag vill se på tv, (både J och L´s DVD har pajat, hög kvalitet).

Tja, jag har nybäddat, nytvättade kuddar, en bra bok och sängen helt för mig själv, så det går nog ingen nöd på mig.

Nu hör jag en av grabbarna som ser på när L gör äggmacka i stekpannan (typ "fattiga riddare");
 - Yea, du äger ju när du lagar mat!

Mmm. De är duktiga mina flickor! *Stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0