Bröllopstankar?

Några av er läsare är gifta, andra ska gifta sig och andra borde definift börja tänka på det! Jag tittar med spänning i brevlådan och väntar på inbjudningar men vissa syskon i vår närhet har väldigt svårt att gå till altaret!

Saknas det inspiration möjligen? Det kommer finnar massor av det på Lindas nya mässa ! Boka in datumet i agendan redan nu. Och vi som redan har gjort vårt kan ju alltid gå runt bland allt det vackra och bara njuta (kanske önska sig något till årsdagen?)



(Lite reklam för min driftiga vän,självklart kommer jag jobba även på den här mässan, nu slipper jag blöjhinkarna!)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag jobbar väldigt gärna på den mässan också om någon behöver hjälp, bara att kontakta mig: [email protected]

Har jobbat på mässor förut...

/Josefin

2009-08-13 @ 21:34:22
URL: http://underbarafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0