Fredag

Mina lediga dagar rusar iväg. Inte så roligt, av den evighetsledighet jag gick hem till i onsdags har hälften redan försvunnit.

Idag ska sista äppelträdet bli klart. Martin hjälpte mig lite i går eftermiddag, det är högt, och man måste ha stege.
 
Stege är ju inte så farligt i sig men det är lite osäkert vilket skick grenarna som man lutar stegen emot har.... Därför vill jag ha sällskap, ifall det brakar till. Elak som jag är hoppas jag ju att om någon ska ha fritt fall två meter så ska det inte vara jag...

Efter att vi lekt Jungel Geroge i träden planerar jag att ta familjen med mig till Bergvik. Pyssla det sista inför Julias födelsedag imorgon. Hon kommer att få en present i eftermiddag av farmor och farfar. Spännande. Tyvärr får jag återkomma med vad, för hon kan tänkas läsa det här...

Så jag har inte tid att sitta här och babbla. På med kläderna och ut är det som gäller. Fast en påtår får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0