Lycklig

Jag känner lycka i hela kroppen.

Alla i familjen är friska, vi är lediga och solen skiner.

Dessutom har jag kunnat börja greja i trädgården, det bästa jag vet. Nu är alla träd klippta. Funderar på att röja ur syrén- häcken under dagen.

Sen ska jag ge ny jord till pelargonerna. Underbara sysslor! Vårarbetet är i full gång och jag älskar det.

Vädret är ju helt makalöst underbart, det går ju inte att vara inne! (Just nu utfodras en liten men sen ska vi ut igen).

Om en liten stund kommer Felix ner med sin mor och lillasyster på kaffe ute i solen. Begvik har jag lämnat åt sitt öde, Martin har fått en lång lista och får fixa det som behövs i Kil istället. Vägrar gå i shoppingcenter en sådan här dag.


Kommentarer
Postat av: K

Tack för alla tips idag! KRAM, ha en great trädgårdsdag!

2009-02-27 @ 13:44:22
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0