Sol, sol, sol!

Planerat en utflykt i dag, till självaste Mariebergs-skogen. Med reservation för dåligt väder tillade vi igår, väninnan och jag.

Men solen skiner, det blåser visserligen men det struntar jag i, så efter lunch drar vi iväg. Ryktet säger att det finns små griskultingar där och de måste ju ses!
Tar även med mig alla stora barn, kanske vill de bada? Hehehe, jag kommer inte ens doppa tån, viken håller nog inte allt för många plusgrader efter allt blåsande. Jag behöver 25 grader om jag ska hoppa i, gärna mer...

Men jag kan stå på land och serva med handdukar och saft, det gör mig ingenting.

Kommentarer
Postat av: Anna

Perfekt dag för en utflykt! Vi ska oxå dit senare, vid 2, sommarfest med dagis ch alla föräldrar - mycket KUUUUUL!!!

2009-06-17 @ 11:41:44
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0